niedziela, 28 sierpnia 2011

Obiecane kolczyki pianki :)

Hej ! Tak jak kiedyś obiecałam miałam dorobić kolczyki do wisiorka tzn. do pianek :) :
I byłam dzisiaj w sklepie, miałam szczęście choć dzisiaj jest niedziela i większość sklepów jest pozamykana, ale do rzeczy :) Kupiłam modelinę, obiecałąm sobie, że zbieram na fimo, ale nie mogłam się oprzeć :) za 4.99 zł Nazywa się ona : Moja modelina :) :




od lewej : biały, żółty, pomarańczowy, różowy, czerwony, niebieski, zielony, fioletowy jasny, fioletowy b. ciemny, czarny ( niektórych kolorów na zdjęciu nie widać, więc napisałam :) )


I także kupiłam słomki :) Dzięki Agrafce wiem do czego służą ( w sensie do  modeliny) :D Dziękuję Agrafko :) za 0.99zł



Bardzo przepraszam, że nie odwrócone, ale dopiero co zauważyłam :(
No to trzymajcie się do jutrzejszego postu :)

3 komentarze:

  1. ojej , jakie słodkie pianki - wspaniałe !

    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne pianki i gratuluje udanych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś też zrobiłam takie pianki z modeliny, fajne są ^^

    OdpowiedzUsuń