wtorek, 23 sierpnia 2011

Breloczek do kluczy :)

Hej :) Jako, że klucze to bardzo ważna rzecz, której nie wolno zgubić postanowiłam temu zapobiec :) Zrobiłam brelok do kluczy :) Zrobiłam z modeliny koralik, przyczepiłam figurkę z NICI i posrebrzaną mini kłódkę z kluczykiem i cyrkoniami :) Oto i efekt :

A tak a pro po zrobiłam wczoraj zakupy, z których jestem zadowolona :) Otóż :
Na pierwszym miejscu duży, brązowy silikon ( bardzo tani ) 13 zł :





Na miejscu 2 : pudełeczko w empiku :) : 5.99 :





Na trzecim oczy w empiku ( duże) za 1,49 zł :




I na ostatnim szczoteczka do modeliny najtańsza jaka była w sklepie osiedlowym tam gdzie także kupywałam silikon :





I oto moje całe zakupy :)

Tak a pro po biorę udział w konkursie :) :
KLIK na blogu : recznychaos.blogspot.com
Trzymajcie się do jutrzejszego postu :)

2 komentarze:

  1. No no gratuluję udanych zakupów napisz jak ci się silikon sprawuje :) chętnie się dowiem bo sama noszę sie z zamiarem kupna jakiegos :) i dawaj cos zrobionego z silikonem na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie udane, jakie tanie empikowe pudełko!!!! ;D A silikon to tak średnio tani... Bardziej drogi...

    OdpowiedzUsuń