piątek, 23 września 2011

Co używam do modeliny?

Dzisiejszy post jest o tym co używam do robienia rzeczy z modeliny :
 


1.  Jako pierwszą i najważniejszą rzecz oznaczyłam żyletkę :





Służy ona do przycinania modeliny.

2 . Na drugiej pozycji ustawiłam  :
Super glue, słuzy do przyklejania części po upieczeniu

3. Na trzeciej pozycji :

szczoteczka do zębów lub folia aluminiowa zwinięta w kulkę :
do robienia chropowatej faktury, która przydaje się do robienia ciasteczek

4 pozycja :

Na czwartym miejscu ustawiłam rękawiczki jednorazowe. Są one potrzebne,
aby nie było odcisków palców na wyrobie z modeliny. Ale nie martwcie się,
że jak raz nałożycie to będziecie musieli wyrzucić. Ja używam jednej pary
rękawiczek od bardzo długiego czasu :)

5 pozycja:

Na piątej pozycji ustawiłam słomki. Tak, słomki do picia. Są one przydatne do
wycinania ,,ząbków'' np, na ciasteczku ( tą pozycję zawdzięczam Agrafce jej
blog : KLIK) :)

6 pozycja :

Na szóstym miejscu ustawiłam jak dla mnie bardzo ważną rzecz. Bardzo wiele
własnoręcznych robionych foremek do wyciskania. Ja mam taki: jak jest syrop
i tam jest taki jakby kieliszek plastikowy z miarką u góry niego zrobiłam dziu-
rki  i jak wycisnę dmucham w niego i modelina sama wychodzi :)

7 pozycja:
I bardzo ważne : półfabrykaty tzn. : bigle, przywieszki do telefonu, sztyfty, zacis-
ki, szpilki.

8 pozycja :
Chyba najważniejsza to ... modelina :)

9 pozycja :

Na tym miejscu ustawiłam bezbarwny lakier, który po pomalowaniu wyrobu daje
efekt lśniący :)

10 pozycja  :

Otóż jako, że z mojego otoczenia wymyśliłam sposób pieczenia i podzieliłam się
z nim koleżankami :

tam tam tam : mikrofalówka :) Nie chcę rozpalać piekarniku jako, że mam elek-
tryczny ciągnie dużo prądu, a do wody nie chcę dawać, bo później zostaje biały
osad. Wymyśliłam pieczenie w mikrofalówce. Tylko należy co chwilę co 10-15
sekund sprawdzać czy się nie spaliło. :)

No i myślę, że to wszystko co używam do wyrobu z modeliny :) .
P.S przepraszam, że tak długo nie pisałam, ale sami wiecie... SZKOŁA :)
No to trzymajcie się do następnego postu :)
I pokażę wam moje bardzo udane zakupy :)

6 komentarzy:

  1. Jesteś wielka , jesteś naprawde utalentowaną osobą , oglądając twoje wyroby jestem zachwycona , robisz rzaczy z tak małymi elementami , które wychoidzą tak ładnie ..

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ja używał jeszcze nożyka do papieru szpilek i igły i wykałaczki :) i drucika z uszkiem do rycia :) tak wiec czekam na zakupki

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuje :) bardzo mi miło :) tym bardziej ,że nie widziałam jeszcze tego filmiku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. O, dziękuję że zostałam wspomniana :) Niestety usunęli mi RC teraz mam innego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
  5. mikrofalówka ? naprawdę da sie ?
    SUPER !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka uzywasz modeline ? Oraz ile minut robi sie w mikrofalowce ?

    OdpowiedzUsuń