piątek, 26 sierpnia 2011

Ciasteczka markizy

Z zakupionej modeliny fimo zrobiłam ciasteczka hity tylko z nadzieniem waniliowym :) Będą z nich kolczyki , lecz brakuje mi bigli i muszę zamówić z allegro lub sklepik dla was :)
I także dziś wróciłam z zakupów, na których nabyłam :

1. Łańcuszek na bransoletkę - 17 cm ( liczyłam na moją rękę + dodałam kilka, aby był luz ) 83 gr.
2. Karabińczyk + do tego dostałam dwa kółeczka :





3. I upolowałam bardzo tanią glinę rzeźbiarską :) Za 4.99 zł :



Za pewne niedługo dodam zdjęcia z nowo zrobionym pracami z gliny :)
Więc trzymajcie się do jutrzejszego posta :)


5 komentarzy:

  1. śłiczne i gratuluje udanych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hity są super, na serio. ^^ Tylko trochę nierówne, ale ogólnie ładnie Ci wyszły, a Serce z reklamy jest cudne. *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę mój banerek bardzo dziękuję :) pamiętaj tylko o komentarzu żeby wziąć udział w losowaniu :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. gdzie kupujesz łańcuszki?
    A jeśli chodzi o glinę to preferują tą zwykła, naturalną co prawda trudniej się z niej lepi bo jak to ziemia zawsze jest inna ale jakoś nie lubię tych sklepowych chemicznych glin rzeźbiarskich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łańcuszek na prawdę tanio :)

    OdpowiedzUsuń