sobota, 20 sierpnia 2011

Hej !

Hej ! Przepraszam, że później piszę, ale dopiero co wróciłam z zakupów z Galerii ( Jurajskiej w Częstochowie) :) Otóż znajduję się tam obraz Jana Matejki, który uwieczniłam i były stoliki przy, których były panie i robiło się różne rzeczy :D Ten klub nazywa się mini VERSO chciałabym do nich dołączyć, lecz niestety jest on dla dzieci do lat 12 :(  No i byłam z koleżankami i zrobiłyśmy każda dla siebie bransoletkę :) I oczywiście byłyśmy w empiku i kupiłyśmy 2 kostki fimo numer 75 i 7 oraz pudełko, które zostanie w poniedziałek udekorowane :)  Zdjęcia, które dzisiaj uwieczniłam :










2 komentarze:

  1. Witam fajny blog, wezmiesz udział u mnie na blogu?Jest o modelinie:)
    www.modelinowa-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki obwód ma jedne opakowanie fimo?

    OdpowiedzUsuń