sobota, 1 października 2011

Martwa Natura

Przepraszam, że tak dawno pisałam ale ... szkoła :) No i dzisiaj mniej modelinowy, a raczej dosyć plastyczny post :) Otóż na plastyce rysowaliśmy martwą naturę. No i tam pani wystawiła jabłko banan itp . i mieliśmy rysować. I rysowałam, rysowałam, aż narysowałam :) I wydaje mi się, że bardzo jej się podobało, bo da na jakąś aukcję :) Więc sami oceńcie

P.S rysowałam węglem :)
I co sądzicie ?
Więc czekam na komentarze i ...
trzymajcie się do następnego postu ::)

10 komentarzy:

  1. Hej, tu Laura ! Fajne masz posty ! Nie wiedziałam, że aż tak ładnie robisz z modeliny. Mam nadzieję, że odwiedzisz też mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny, podoba mi się że jest czarno biały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko ładnie rysujesz... Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ekstra :) zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow...
    Ale ładnie!! xD
    Zapraszam w wolnej chwili :) :* :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog!!!
    też uwielbiam rysować,ale nie moge robić zdjęć , bo aparat mi źle działa,a z chęcią zrobiłabym nowego bloga!! ; ))
    będę tu częściej zaglądać i...mam pyt.-ile masz lat ??
    a tak wgl.. mogłabyś zajżeć na mojego bloga ??nie wiem,czy warto o kontynuować ....
    link- http://blognanudnyrokszkolny.blogspot.com/
    proszę o komentarz i szczerą opinię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie Ci to wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Szczegóły u mnie- Lifeofmodeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW, ja też kiedyś rysowałam węglem, dobrze się mi nim rysowało. Zapraszam do mnie :) http://naszezycieiinspiracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń